I've taken a way to live that writting articles.

never earned some litte money, but it has been the way, and sometimes it's just reason why I live, throwing words to a giant wall in front of me, to people walking through with looking coldly at me, and writhing with being strange.

do you laugh if I say it's the way and reason why I live? maybe not, no one take care of me. there is no time to use for no needs, but on me, I who want to keep to be foolish wish to look for a beautifulness in a place which doesn't have any meaning, purpose and needs or no needs.

I wish I want to be beautiful on a place which doesn't have correct, mistake and anything.

do you laugh if I say it's the way and reason why I live? maybe not, no one take care of me.

 

文字を書くことで生きてきた。お金は一銭ぽっちも稼ぐことはできなくて、ただ、それは僕の生きる術であり、ときに理由でさえあって、僕はぶつける、言葉を、立ちはだかる壁を前に、白い目で通り過ぎていく人たちを前に、おかしな態度でのたうち回る。それが生きる術で、理由だと言ったら笑うかな、いや、きっと誰も気にも留めやしないさ、必要がないものに割く時間などない、ただ僕はその、要と不要から放たれた、意味のないところに美しくあるものを、愚のままに探していたい。間違いも、正しいも、何もないところで美しくありたい。それが生きる術で、理由だと言ったら笑うかな、いや、きっと誰も気にも留めやしないさ。